Często zadawane pytania

Skąd pochodzą sprzedawane produkty?

Sprzedajemy wyłącznie nowe, oryginalne produkty w oryginalnym opakowaniu i z pełną dokumentacją, pochodzące bezpośrednio od producentów lub zaufanych dostawców. Współpracujemy m.in. z markami ze Stanów Zjednoczonych, Niemiec i Singapuru.

Ile trwa realizacja zamówienia?

Na czas realizacji zamówienia składa się czas do wysyłki (podany odrębnie dla każdego produktu) oraz czas transportu kurierem, do paczkomatu InPost lub pocztą.

Czy podana cena zawiera wszystkie koszty?

Tak. W każdą cenę wliczone są wszystkie opłaty, w tym podatek VAT, koszty wysyłki, ubezpieczenie, a w przypadku produktów spoza Unii Europejskiej także cła i opłaty celne.

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Umożliwiamy płatność za pośrednictwem zaufanych systemów płatności przy pomocy najpopularniejszych form płatności takich jak BLIK, szybki przelew internetowy i płatność kartą płatniczą. Możliwy jest również zakup na raty 0% oraz odroczona płatność dzięki Twisto.

Jak mogę skontaktować się ze sklepem, żeby uzyskać pomoc?

Kontakt jest możliwy poprzez naszego maila, media społecznościowe i Whatsappa. Dostępna jest również infolinia. Pozostajemy do dyspozycji Klientów w dni robocze oraz weekendy i odpowiadamy na wszystkie pytania w ciągu kilku godzin.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl