Często zadawane pytania

Skąd pochodzą sprzedawane produkty?

Sprzedajemy wyłącznie nowe, oryginalne produkty w oryginalnym opakowaniu i z pełną dokumentacją, pochodzące bezpośrednio od producentów. Współpracujemy m.in. z markami ze Stanów Zjednoczonych, Włoch, Holandii, Niemiec, Hong Kongu i Singapuru.

Ile trwa realizacja zamówienia?

Dokładny czas realizacji zamówienia jest podany odrębnie dla każdego produktu.

Czy podana cena zawiera wszystkie koszty?

Tak. W każdą cenę wliczone są wszystkie opłaty, w tym podatek VAT, koszty wysyłki, ubezpieczenie, a w przypadku produktów spoza Unii Europejskiej także cła i opłaty celne.

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Umożliwiamy płatność za pośrednictwem zaufanych systemów płatności przy pomocy najpopularniejszych form płatności takich jak BLIK, szybki przelew internetowy i płatność kartą płatniczą. Możliwy jest również zakup na raty 0% oraz odroczona płatność dzięki Twisto.

Jak mogę skontaktować się ze sklepem, żeby uzyskać pomoc?

Kontakt jest możliwy poprzez naszego maila, media społecznościowe i Whatsappa. Dostępna jest również infolinia. Pozostajemy do dyspozycji Klientów w dni robocze oraz weekendy i odpowiadamy na wszystkie pytania w ciągu kilku godzin.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium